Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
8.30 - 12.00 / 13.00-16.00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
19.09.2013
SERVIS
SERVIS  Provádíme a zajišťujeme servis Vaší profesionální čisticí techniky značky Nilfisk, Alto,  Wap, VAPKA , Comet, Kranzle, Karcher, VIPER či C... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Jsme ocenění.

Firma WAPKA OSTRAVA s.r.o. je jedním z největších obchodních a servisních zastoupení firmy Nilfisk ČR.

Jsme držiteli certifikátu " Nilfisk Centrum " na Moravě.

  1. Úvod
  2. Novinky
  3. SERVIS
SERVIS
19.09.2013

SERVIS 

Provádíme a zajišťujeme servis Vaší profesionální čisticí techniky značky

Nilfisk, Alto,  Wap, VAPKA , Comet, Kranzle, Karcher, VIPER či Cleanfix (po tel.dohodě i jiné).

Naše zkušenosti, praxe a schopnosti se opírají o více než 20-letou praxi. Před opravou každého stroje

navrhneme vhodné řešení a vyčíslíme předběžnou cenu opravy.

........................................................................

Autorizovaný servis produktů Nilfisk-ALTO

Jako servisní partner fa. Nilfisk Česká republika a
společnosti dánského koncernu Nilfisk-Advance zajišťujeme pro své zákazníky autorizovaný profesionální servis na všechny prodávané produkty. Servisní práce provádějí kvalifikovaní technici, kteří jsou pravidelně školeni. Garantujeme tím, že veškeré záruční i pozáruční opravy vykonáváme v kvalitě odpovídající těm nejpřísnějším kritériím. 

Servisní tým operuje po celé České republice. Zásahy však provádí také na Slovensku. Pro případ řešení složitějších situací využívají technici notebooky s kompletní dokumentací všech produktů značky Nilfisk. Díky tomu je náš servisní tým schopen provádět většinu servisních úkonů přímo v místě nasazení úklidového stroje.

Servisní smlouva - garance okamžitých servisních zásahů

Odpovídajicí kvalitu a plnění servisních zásahů garantujeme v servisní smlouvě, která přináší zákazníkovy snížení nákladů vynakládaných na opravy, provoz a celkovou údržbu úklidové techniky. Klíčovou výhodou je však reakční doba servisního zásahu. Nilfisk-Advance garantuje, v rámci servisní smlouvy, okamžitou reakční dobu v případě výpadku úklidového stroje. A to bez ohledu na to, zda se jedná o všední den nebo svátek, den či noc. Určený člen servisního týmu drží službu sedm dní v týdnu, 24 hodiny denně a je připravený k okamžitému výjezdu.

Poskytování náhradního stroje v krizových situacích

V případě dlouhodobé spolupráce je naší standardní službou zapůjčování náhradních úklidových strojů. Pokud klient získá krátkodobou zakázku nebo dojde k technickému výpadku stroje, zapůjčí Nilfisk-Advance na požadovanou dobu náhradní stroj. Obvykle bezplatně.

Bezplatné zaškolení obsluhy

Po dodání úklidového stroje provede servisní technik nebo obchodní reprezentant kompletní proškolení budoucí obsluhy. To je životně důležité především u složitější techniky. Školení je standardně zaměřeno na představení stroje, na seznámení a ukázku všech funkcí stroje, na jeho předvedení a údržbu.

Bezplatná kontrola zakoupených produktů

Pokud zákazník zakoupí některý z našich větších úklidových strojů, je mu automaticky poskytnuta služba 
bezplatné kontroly pořízeného stroje. Po uplynutí třiceti dní od koupě navštíví zákazníka náš servisní technik a provede komplexní prohlídku výrobku. Zároveň ještě jednou proškolí obsluhu.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz